152 dagen onderweg - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Lieke Jong - WaarBenJij.nu 152 dagen onderweg - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Lieke Jong - WaarBenJij.nu

152 dagen onderweg

Door: Lieke de Jong

Blijf op de hoogte en volg Lieke

29 September 2014 | Nederland, Amsterdam

Lieve allemaal,

Floortje Dessing schreef het boek: '365 dagen onderweg', wat ik met veel plezier en bewondering heb gelezen. De komende vijf maanden ga ik weer op reis, terug naar Afrika, en ben ik 152 dagen onderweg.

Morgen vliegen Marij en ik om 8:00u via Parijs naar Madagascar. Samen zullen we door Madagascar reizen, waarna we Zimbabwe bezoeken en daarna onze weg vervolgen tot Tanzania. Vanaf hier reis ik met mijn moeder een maand door Tanzania. De laatste maand zullen Dave en ik samen vertoeven op Zanzibar en in Oeganda.

Ik hoop hier weer een aantal mooie belevenissen en foto's met jullie te mogen delen. Ook al is mijn reis en mijn verhaal niet te vergelijken met Floortje Dessing, ik hoop dat jullie het met plezier zullen lezen.

Liefs Lieke

• 29 September 2014 - 20:38

Char:

Dag lieverd,
    Goeie reis en heel heel heel veel plezier!
    Dikke kus van ons

• 29 September 2014 - 23:50

Nien:

Lieve Liek,
    Je nieuwe avontuur gaat bijna beginnen. 152 dagen, wohh om super jaloers op te worden. Genoeg dagen om weer een mooie droom reis te maken. Afrika weer ontdekken en ervaren.
    Ik kijk al uit naar je verhalen, leuke/spannende/grappige/wilde avonturen en mooie foto's.
    Duimen op veel mooie wilde dieren, de leeuw! Hoop dat je hem spot.
    Lieve liek, zorg goed voor jezelf en elkaar, wees voorzichtig, maak er een mooie reis van en vooral veel genieten!! Geldt ook voor jou, Marije!
    Dikke kussss

• 30 September 2014 - 03:38

Lidy:

Lieve dochter, over een paar uurtjes staan we op Schiphol. Jij gaat opnieuw je droom verwezenlijken. Reizen door Afrika. Ben trots op je, maar ga je zó missen. Geniet, reis en blijf veilig. En...laat ons vooral meegenieten via dit reisblog.
    Tot ziens in Tanzania. Kussssss.

• 30 September 2014 - 09:17

Jenny Groen:

Ik ga je zeker volgen lieke! Heeeel veel plezier!! Doe voorzichtig! x

• 30 September 2014 - 12:25

Mariska:

lieve lieke, geweldig dat je weer op pad gaat om te doen wat je zo graag wilt!
    ik ben zeker niet jaloers op je want vliegen vind ik een drama en zo lang van huis is al helemaal niets voor mij maar......daarom ga ik ook niet! Onwijs veel plezier en ik ga je zeker volgen...via de laptop!
    Groetjes Mariska uit zwaag!!!!

• 30 September 2014 - 13:50

Thijs:

Nou het gaat weer gebeuren Lieke. Bijzonder in deze tijd, waar banen niet voor het oprapen liggen!
    Het is nu wachten op je mooie verslagen en foto's. Dat wordt weer smullen de komen 152 dagen.
    Het zou mooi zijn als je plaatsnamen en eventueel straten op neemt in je verslagen. dan kun we je volgen via Google. Kom je op Ivato Airport aan? Als dat zo is heb ik de voorpret al gehad. Het is mooi vliegveld.
    Heel veel plezier samen, ik wacht al met spanning op je eerste verslag.
    Groetjes Thijs

• 01 Oktober 2014 - 09:32