Last night - Reisverslag uit Andijk, Nederland van Lieke Jong - WaarBenJij.nu Last night - Reisverslag uit Andijk, Nederland van Lieke Jong - WaarBenJij.nu

Last night

Door: Lieke

Blijf op de hoogte en volg Lieke

22 Augustus 2007 | Nederland, Andijk

Na heel wat 'waarbenjij.nu's' van over de hele wereld te hebben mogen volgen, is het dan nu tijd voor mijn eigen avonturen. Morgen is het zover, 19:40 vertrekken Marij en ik naar Zurich om vanaf daar door te vliegen naar Johannesburg.

Ze zeggen altijd dat de voorbereidingen van de reis bijna net zo leuk zijn als de reis zelf, ik mag hopen dat dat niet waar is. Na een gezellig weekend Lowlands en kermis, hebben we vandaag de laatste voorbereidingen getroffen. Een weekendje Johannesburg geboekt, een logeerplek in Pretoria geregeld en maandag door naar ons vrijwilligerswerk in Durban. Morgen nog even mijn (veel te zware!) tas inpakken en een rondje door Andijk om te oefenen, dan ben ik er klaar voor... ;)

Bedankt voor alle lieve kaartjes, bezoekjes, cadeautjes en tot snel vanuit Zuid-Afrika!

x

  • 22 Augustus 2007 - 21:12

    Linda:

    Je laatste nachtje voor je grote reis gaat beginnen! Slaap lekker! Geniet nog even van je moeder en van Dave!
    -XXX-

  • 22 Augustus 2007 - 21:14

    Char:

    Lieve lieve lieve Lieke,

    ik ben net bij je weg (het ontvoeren was bijna gelukt!) maar mis je nu eigenlijk al.. Mag je morgen gelukkig nog een van de laatste knuffels geven en je vliegtuigje uitzwaaien op Schiphol, maar daarna moet ik toch echt mijn verdriet wegeten met je moeder, want dan moet ik 4 maanden zien te overleven zonder mijn 'mooie vrouw' ;)
    Heel veel plezier en succes, doe voorzichtig (en derest van de standaard afscheidsverhalen) en kom heel terug!

    Liefs

  • 23 Augustus 2007 - 07:53

    Jet:

    oooooooohwwwwwwwww... tis nu bijna al wel nog een klein beetje boel meer tijd om te gaan :-P nog ffies!!! Tot strakkies op Schiphol!!!

    Liefs

  • 23 Augustus 2007 - 08:17

    Nien:

    Lieve Liek,

    Je laatste uurtjes in Nederland gaan nu in. Het blijft een raar idee dat je straks echt 4 maanden weg bent! De tijd naar je reis toe is zo snel gegaan. Met je waarbenjij.nu kan ik je gelukkig wel volgen wat je daar allemaal aan het doen bent. Goed om te horen dat het gelukt is met de eerste dagen verblijf te regelen :)

    Ik ga je straks nog een dikke knuffel geven! En dan gaat jou en Marije's avontuur echt beginnen! :D

    Dikke kus

  • 23 Augustus 2007 - 09:31

    Mariska:

    lieve lieke, ik wil je een ongelovelijke mooie tijd toewensen met leuke ervaringen, nieuwe vrienden, en mooi weer, want wat dat betreft ga je op de juiste tijd uit nederland weg. en als je tas te zwaar wordt dan komt dat... omdat je niet genoeg bij mij getraind hebt aan je spieren. Geniet van de komende maanden! groetjes maris

  • 23 Augustus 2007 - 09:52

    Jose:

    Lieve Lieke,
    maak er een fantastische tijd van in Zuid-Afrika. enne, pas een beetje op mijn dochter. dikke zoen

  • 23 Augustus 2007 - 11:30

    Miek:

    Lieve Liek!
    Nog even en de grote reis gaat beginnen!! Maar ik ga je zo eerst nog even een dikke knuffel op schiphol geven!

  • 23 Augustus 2007 - 19:50

    Noor:

    Nou, je zit in het vliegtuig hoor (of ondertussen al in Zurich)... en ik zit hier alleen thuis, saai ;)

    Na al de tranen kan je nu lekker genieten van je reis! Doe voorzichtig he ;)

    Liefs

  • 23 Augustus 2007 - 19:52

    Mama:

    hé meis,
    Zo, de afscheidstranen gedroogd?!. Zakdoeken in de prullenbak. En nu wachten op je mooie verhalen.Ik zie er naar uit!
    Liefs mama

  • 23 Augustus 2007 - 20:03

    Char:

    Nou we konden de choco wel even gebruiken met z'n viertjes hoor..
    Nog even en je zit echt in het vliegtuig naar Afrika.. Geniet ervan liefie en ik blijf het zeggen maar doe voorzichtig!

    KUS

  • 24 Augustus 2007 - 18:00

    Mirjam:

    Hoi Liek, oma was net bij ons en had van je moeder gehoord dat jullie veilig geland zijn en een site gaan bijhouden, ze wist de sitenaam al uit haar hoofd (zo ongeveer dan ;) ) Ik zal haar dus regelmatig even bij ons achter de computer zetten zodat zij jullie avonturen kan volgen. Heel veel plezier en we gaan jullie volgen.
    Groetjes Mirjam (en Leny + oma de Jong)

  • 25 Augustus 2007 - 14:39

    Dave:

    Blz 79

    Ik hoop niet dat je verder bent want dan maak je daar niet genoeg mee. ;)

    Dostet daroem!

  • 26 Augustus 2007 - 16:35

    Marian:

    Volg je reis op afstand met een licht gevoel van jaloezie...het is zo leuk om andere delen van de wereld te zien en daar de mensen te ontmoeten weet ik uit ervaring.
    Goeie reis verder Liek, veel plezier en take care!!
    Liefs Marian en Karel

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Andijk

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

19 December 2007

Baie lekker

08 December 2007

'Kaapstad, de vriendelijke stad...

18 November 2007

Lost

30 Oktober 2007

Vrijheid past verrassend makkelijk in een rugtas!

05 Oktober 2007

Cowgirl in Lesotho
Lieke

Mijn backpack en ik!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 388
Totaal aantal bezoekers 149643

Voorgaande reizen:

30 Januari 2018 - 05 Maart 2018

Terug naar Afrika

05 November 2016 - 05 Maart 2017

Naar het dak van Afrika!

30 September 2014 - 28 Februari 2015

5 maanden Afrika

03 Februari 2013 - 31 Maart 2013

Midden-Amerika

03 December 2011 - 01 April 2012

Zuidelijk Afrika

23 Augustus 2007 - 21 December 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: